But still I hear those voices

Jag har funderat lite. Till och från händer det inte så himla mycket i mitt liv som är värt att skriva om. De senaste dagarna har jag som ni ser bara lagt upp bilder på mat för att det är det mest intressanta som händer, som kan vara kul att visa.

Men jag har en idé, det är dock inget jag tänker lägga så mycket tid på om det inte finns ett intresse från er att läsa om det. Jag skulle kunna berätta om och dokumentera mer och noggrannare om det jag gör i skolan, vad jag arbetar med för stunden, vad jag har på gång, hur det går och när det går helt åt helvete. Just nu får ni i princip bara se färdiga produkter, är det någon som är intresserad av att följa dem på vägen dit?

Jag tycker att det låter intressant i alla fall, men det kanske bara är jag som är arbetsskadad? Och jag tror att det skulle motivera mig till att faktiskt alltid se till att jag får något gjort, varje dag.

Vad säger ni? Vill ni höra mer och se mer bilder från verkstan?


Här är ett avsnitt från julkalendern vi gjorde i julas, där vi visar hur man gör öglor. Mycket spännande.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Du vet nog vilken plutt från Östersun ja e! XD

Ja tack! ^-^

2011-09-07 @ 18:56:28
URL: http://soffansdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild