And no one to drink the blood that I bleed

Äntligen! Nu är biljetterna till Edguys spelning i Göteborg 24 september köpta. Blir alltid lite lätt nervös när jag låter det gå såhär lång tid, men det gick ju bra i alla fall.

Nu känner jag inte alls lika mycket för konserter som jag gjorde för ett par år sedan, tyvärr, men det är fortfarande något av det bästa som finns. Jag blir bara inte riktigt lika lyrisk varje gång, det är som om jag har sett för mycket, jag imponeras inte längre.

Men visst ser jag fram emot den här konserten grymt mycket! Edguy är ett av mina absoluta favoritband och jag har bara lyckats se dem en gång innan, konstigt nog. Men, men man kan inte få allt, jag har ju lyckats se Avantasia också.


Pappas bild från sist jag såg Edguy, 2/2 2009!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Kitty

Haha, jag var också där 2/2 och jag kommer att vara där 24/9! Får se om vi hittar varandra där framme :)

2011-09-15 @ 10:31:33
URL: http://ettlitetkulturkit.blogspot.com
Postat av: Mr.MASA

Själv ska man se dem i Stockholm! Kommer bli awesome!! Hoppas att få höra Robin Hood, Two out of Seven och The Arcane Guild live :D

2011-09-15 @ 17:39:09
URL: http://mrmasasweden.wordpress.com/
Postat av: Rose of metal

Jag har inga tvivel på att Edguy's konsert kommer bli asgrym! Själv ska jag se dem i Malmö :) Längtar som sjutton, haha ;-)



Ha're! :)

2011-09-16 @ 09:15:23
URL: http://Roseofmetal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild