It's kill or be killed, blood on both sides will be spilled

"Sweden Rock Magazine och Sabaton presenterar tillsammans tävlingarnas tävling. Lördagen den 20 mars 2010 åker turnébussen från Falun hem till en läsare, som får den totala Sabaton-upplevelsen.

Det kan vara du som får:
 
·      En privat konsert i ditt hem

·      Bli först i världen med att höra nya albumet

·      Festa med bandet tills alla däckar

·      Vakna söndagsbakis med Sabaton

·      Bli förevigad i ett superfett SRM-reportage

·      Bjuda dina kompisar på årets fest

Vi letar efter en rolig prick som har fyllt 18 år, bor i eget hus, har tillräckligt med utrymme inomhus för att få plats med all utrustning och kan erbjuda ett tiotal sovplatser samt parkering åt den stora turnébussen. Att bo mitt inne i stan eller i lägenhet går alltså inte. Kanske har du en lada, en källare, ett garage eller en vind som skulle passa bandet perfekt."

Eget hus? Check!
Tillräckligt med utrymme inomhus för utrustning? Ja, fan, det får helt enkelt gå! Check!
Tiotal sovplatser? Däcka på golvet bara, det är metal! Check!
Parkering åt turnébussen? Det går att ordna, Check!
Fyllt 18 år? PAPPA! Jag vet att du läser min blogg! Någon nytta ska det väl vara med det!? Gå in HÄR, läs mer och skicka iväg ett jävla mejl, NU! Check!

Alltså, jag är seriös. Det hade varit grymt.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Stefan Olsson

Tål att funderas på...;-) Måste lyssna lite på dem först. Jag bestämmer hälften av gästerna... /P

2010-02-01 @ 19:40:29
Postat av: matilda fernholm

Är man bjuden?

2010-02-01 @ 22:13:21
URL: http://fallenone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild