Just another hopeless teenage tragedy

Haha, jag gjorde undersökningen om mobiler och mobilvanor på Bloglovin'. Jag tror inte jag är normal när det gäller mobiler.

Mobilen jag har nu har jag haft i över fyra år, jag är jättenöjd och skulle aldrig i livet vilja byta. Men jag inser ändå att den antagligen inte kommer hålla till nästa sommar, så jag kommer vara tvungen att ge mig ut på den fruktansvärda mobilmarknaden. På frågan om varför jag inte vill ha en Iphone klickade jag i nästan alla alternativen, och tro mig, de var många. Sista frågan handlade om vilken "drömfunktion" man hade, jag svarade att jag ville ha en funktion som tar bort alla onödiga funktioner. En liten, snygg och smidig mobil som man kan ringa och smsa med är det enda jag begär, ska det vara så svårt?

För övrigt har jag totalt haft två olika mobiler genom åren, hur många har ni haft?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Heyli

om du kan lite italienska blir de nog inga problem :) sidan finns ju på engelska också, man skriver bara /EN efter adressen så :) svårt att veta hur länge man vågar vänta, jag tog inga risker jag iaf :) kul att de är fler som ska dit förresten! :D



hmm.. nä de kanske du har rätt i, men jag skulle SÅ gärna vilja ha en sån alltså. kanske inte är så smart att börja massproducera men en liten som jag kan få köpa tror jag inte skadar ;) Men du ska alltså fixa så du kan göra sånt där i framtiden alltså? coolt isåfall :) jag gillar också att hålla på och fixa smycken och sånt :)

2010-04-28 @ 21:53:48
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

de är de som är nackdelen när man ska åka iväg, man vet inte om alla verkligen är på! i två veckor nu har en kompis sagt att han ska absolut med och igårkväll när jag frågade sista gången om han skulle ha biljett då tyckte han helt plötsligt att de vart för dyrt..



men va glad jag blir att höra ändå att jag inte är den enda som frågat! dels för din skull för den är GRYM, men också för att då måste de ju finnas fler sonatafan där ute :) inte ofta man stöter på en sån liksom :)



oj, ändra sig efter hela två år? starkt gjort de! men bra ändå att du får göra vad du vill liksom, dessutom låter de ju som ett väldigt roligt val! :)

2010-04-28 @ 23:35:39
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Jag

Hej! Jag har nyss startat upp en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!



OCH - Vilken härlig hårfärg du har!

2010-04-29 @ 12:33:09
URL: http://snostilen.webblogg.se/
Postat av: Mr.MASA

Jag kan faktiskt skryta med att jag haft hela 3 telefoner :-P!

2010-04-29 @ 17:56:00
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild