Söndag

Sitter med Erika i min säng och vi leker allmänt nördiga med varsin dator. Trevligt.

Lillasyster igår var fail. Vi träffade Zizziee och Kim i alla fall och det är ju alltid trevligt. Träffade Lea en kort stund efter konserten också. Mycket intressant. Sen tog de bussen hem medan jag och Erika stannade kvar och gjorde stan i en halvtimme till istället för att sitta i Kungälv och dö. Haha...såg en sjukt snygg människa men han försvann sen, tråkigt. Pratade med lite annat random folk också som nog mår mindre bra idag, haha.

Annars händer det inte så mycket annat idag. Borde verkligen plugga massa matte sen men vi får se hur det går.

I övrigt så är jag så sjukt sugen på att se Sonata Arctica igen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har ju dock en biljett till Alice Cooper den dagen som jag inte riktigtvet vad jag skulle göra med i så fall...och till Sthlm har man ju inte råd att åka, tyvärr...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja verkligen ;)

2009-09-20 @ 12:39:53
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Cara

jag vill me se Sonata!!!

2009-09-20 @ 17:49:31
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild