Just one more month...

Jag börjar bli lite lätt desperat efter en konsert nu. Var ju ungefär en månad sedan man såg Europe på Götaplatsen. En månad kvar till nästa som är Amon Amarth på Trädgår'n. Två månader mellan konserter är på tok för långt. Minst en i månaden hade gjort mig lycklig. Men september har helt enkelt inte varit min månad. Progressive Nation i Stockholm hade ju varit väldigt trevligt, den 25 september. Men nu är man ju inte rik tyvärr och det är fruktansvärt dyrt att resa i det här landet.

Men efter Amon Amarth, 13 oktober ligger dock konserterna ganska tätt i höst. Härligt.

Amon Amarth, 13 oktober
Mustasch, 24 oktober
Marilyn Manson, 6 november
Alice Cooper, 14 december

Trevligt värre. Hade jag varit rik hade jag dock försökt passa in en konsert till mellan Manson och Cooper. Typ Paradise Lost, Dio eller In Flames...men tyvärr så räcker inte pengarna till allt.

Sen måste man börja planera våren snart också! Jag är pepp som fan på det! Kamelot och Stratovarius är dock 18års gräns, värdelöst. Men Hypocrisy ska spela på Brew House i mars verkar det som, lyssnar typ inte på dem, men det kan funka. Jag vill ha mer konserter till våren helt enkelt! Hösten är redan fullbokad nu...

Jag vill ha 13 oktober, konsert va fan!

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Tantan

Och jag som ska se Amon Amarth 5:e, jag ligger alltid steget före dig! >:D <3

2009-09-14 @ 20:50:36
Postat av: Madeleine

Tantan: Jag har ju dock redan sett Amon Amarth live en gång ;) Vem ligger steget före nu? <3

2009-09-14 @ 20:53:45
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild