Survival...


AC/DC @ Ullevi 21/6 -09

Jag var på konsert i tisdags - det är mindre än en vecka sedan.
Jag ska på konsert på lördag - det är mindre än en vecka dit.
Och jag är desperat nu.

Konsert, konsert, konsert, konsert...

Hur i hela helvete ska jag klara mig hela november utan konsert? det kommer inte att gå! Jag måste ha något...

Men så är ju problemet att det inte finns några pengar...jag kan inte gå på någon konsert i november...

Men ni skulle ju kunna hjälpa mig lite...

Köp smycken!

Eller något...

Varför är man inte rik?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: jahaja! uhm, men vad heter han? :)

2009-10-18 @ 22:57:15
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: hmmm.. okej :s inget vad jag känner igen i alla fall. vart bor han?

2009-10-18 @ 23:15:56
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Cara

ja du jag hade nog fått ihop pengar om jag hade velat gå på nått... men jag är sur över Manson o tänker vara de hele november

2009-10-21 @ 21:24:26
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild