Jag älskar dig, Ralf Gyllenhammar! <3

AAAHHHHHHHHHHHHH!!!

VET NI HUR JÄVLA LYCKLIG JAG ÄR!?

Först så har jag allmänt mycket ögonkontakt med både Ralf och David. Sen så gör jag metaltecknet åt David och han blir helt jävla galen och hoppar ner från scenen och går fram till mig. LYCKA!!!

SEN fortsätter jag att ha allmänt mycket kontakt med Ralf. Trevligt värre.

Och när han är nere FÖRSTA gången så ställer han sig vid publiken precis vid mig. LYCKA!!!

MEN SEN KOMMER DET BÄSTA!!! När alla hoppar ner EFTER konserten så KOMMER RALF FRAM TILL MIG OCH GER MIG EN KRAM OCH FLERA PUSSAR PÅ KINDEN OCH PÅ MUNNEN!!

OCH NU ÄR JAG VÄRLDENS LYCKLIGASTE MÄNNISKA!!!

...kommer kanske ett vettigare inlägg när jag lugnat ner mig lite...

BTW, FAN FÖR ATT MAN INTE ÄR 18!!!

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv: WHAAAAAAAAAAAAAAT?! fyfan vad fuskit :( Jag som var så överlycklig över att ha haft ögonkontakt med honom under en hel låt ;<

2009-10-25 @ 11:17:37
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

Sv: åh nej, inte alls fel ;) Men vafan, att bli pussad av ralf.. Det finns nog inget som slår det, haha.

2009-10-25 @ 11:57:09
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: haha åh, fasen vad underbart! :D verkar ju som en dream coming true! hon ssanibo.blogg.se har nog också delat lite saliv med honom om jag minns rätt :>



hoppas att resten av lovet blir lika bra :D

2009-10-25 @ 12:15:03
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: haha, men det spelar ingen roll ;D man känner sig nog lyckligt lottad för kvällen kan jag tänka mig!

2009-10-25 @ 12:33:52
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: SANIBO

fan vad underbart ;)

då har vi båda fått ta del av ralfs underbara läppar!

2009-10-25 @ 17:00:07
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild