I need it...give me!

Metaltown 2010 blir 18-19 juni. Sjukt tidigt ju. Jag blev helt förvirrad, jag tror nästan att jag redan har skrivit in det i min kalender på den helgen det har varit senaste åren, runt 27:e...men tydligen inte, nej. Jag hoppas verkligen att pengarna ska räcka dit också i sommar, hade varit tråkigt om den traditionen föll.

Sitter även igen och funderar på House of metal, 5-6 mars 2010, i Umeå. Hade varit grymt trevligt. Till stor del för att det är i norrland och det hade känts så bra att vara där. Sen är det ju aldrig fel med band som t.ex Behemoth, Lamb of God, Job For A Cowboy och Hypocrisy...
Sen är det ju ett rätt bra gäng med bloggare som lär dyka upp där också så det hade ju varit trevligt. Jag vet inte ens om ni läser min blogg, men är det någon av "mina" norrlänningar som funderar på detta?

Jag vill ha festival! Jag behöver festival! Jag måste ha festival snart!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag var på House of Metal förra året, det var grymt bra :D

2009-11-02 @ 13:25:44
Postat av: Madeleine

Madde: Men du ska inte dit i år då?

2009-11-02 @ 23:34:18
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tror inte att jag har pengar, men vi får se, kan hända att det blir av ändå :))

2009-11-03 @ 17:31:30
Postat av: Madeleine

Madde: Ah, okej, synd...men du får säga till om det blir av att du drar dit för då får vi säga hej i alla fall :D

2009-11-03 @ 17:34:22
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild