'Cause I'm in need of this

Det blir som du vill Oscar! Klart jag ska till Umeå i mars!

Nu dissar vi nationella prov i matte C, det går att göra i efterhand! Istället blir det House of Metal 5-6 mars 2010! Fan vad taggad jag är!

Om jag beställer tågbiljetter vid rätt tid så behöver det inte bli så fruktansvärt dyrt och jag räknar med att sovplats löser sig somehow. Det är ett senare problem.

Aw, nu blev jag värsta glad. Så tyvärr Sofia, du får se Lamb of God och Job For A Cowboy utan mig i Gbg...Två gånger på en vecka...min ekonomi håller inte även om det hade varit grymt!



Nu blir det till att ändra i konsertplaneringen...

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Madde, inte kan du svika mig så där x)

Hoppas du äger sönder i Umeå<3

2009-11-03 @ 00:33:00
Postat av: Madeleine

Sofia: Sorry ;)

Men klart jag kommer att göra ;) Det är inget man behöver hoppas på, det är en självklarhet xD (A)

2009-11-03 @ 00:36:39
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Oscar

Kung att du kommer! Då ska vi äga, eller? ;) Eller du kanske kommer undvika mig? :]



Btw, jag reagerade inget som han skulle älska utan jag höll inte med honom på en punkt. Om att emos är satanister eftersom de är parasiter som inte ens förtjänar att bli jämförda med sånt! Det var det jag reagerade på! :D

2009-11-03 @ 01:00:10
URL: http://aeonforever.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

men härligt att du ska dit :D



sv: jaha okej... vad menar du med separatbar? :o

håller med om odium, om du nu menar att man hatar det för att man inte har råd x) hehe

2009-11-03 @ 15:36:27
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild