About the dreams I have

Miep. Jag är helt sjukt extremt jättepepp just nu. Ingen jävla aning om vart det kommer ifrån egentligen men åh..jag vill bara skrika. Jag har seriöst inte varit såhär glad och uppåt sen...jag vet inte, eller antagligen typ efter Mustasch, underbara Ralf. Men det var ju inte det jag skulle skriva om.

Jag är typ helt hyper, som om jag har fått värsta sockerkicken, vilket jag typ aldrig får av socker...men ändå. Blaha. Detta inlägget kommer säkert bli jättedrygt helt osammanhängande och inte logiskt någonstans. Men, that's life.

Det jag skulle säga egentligen var i alla fall att jag är sjukt peppad på konsert och at the moment så hatar jag Herr Marilyn Manson eftersom han inte behagar besöka Sverige som planerat! Vilket gör att man inte har en konsert att besöka i Malmö imorgon, värdelöst!

Men det sjukaste just nu är att även om Manson är fail och jag har sådan fruktansvärd konsertabstinens att jag spricker  (nähä? för det märks ju inte alls på att jag beter mig som jag gör? för det kan ju verkligen inte vara så att jag är helt hyper på grund av den abstinensen, absolut inte!) så är jag helt jätteglad. Allt är egentligen helt åt helvete, men jag är glad ändå! Jag fattar ingenting.

Haha...nej, nu ska jag sluta att skriva massa blaha, känns som om jag framstår som världens maniac.

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild