Populära bloggar: Who?

Ja, det var ju ett tag sedan jag skrev lite om någon av våra kära storbloggare så jag tänkte att nu får det väl vara dags att lägga till någon i utvärderings kategorin igen. Jag har ju funderat en del på Kenza innan och så får det bli. Jag bevakar numera Kenza på min bloggkoll. Jag har en väldigt dåliga känsla inför det här. Känns som om jag kommer vilja slå henne väldigt många gånger från det lilla jag har sett av henne innan hos bland annat bloggkommentatorerna. Hon är nämligen upp över öronen förälskad i mina hatobjekt nummer ett. Tokio Hotel. Help. Nu har hon precis lämnat Sverige för att åka till Kreta för andra gången denna sommar där hon ska träffa sin pojkvän (?) Teo. Eller hur det nu var. Jaja, detta kommer bli ganska spännande att följa tror jag i alla fall. Om en vecka får ni se om hon, precis som Blondinbella, lyckats övertyga mig om att hon är vettig. Jag är ganska tveksam.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hehe.. jag måste ut o plocka lite nu jag med.. och torka så man har hela vintern..=)

Det är helt sagolikt gott ju...

2008-07-19 @ 01:21:48
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild