I'm calling you, I'm calling you

Som jag sa i föregående inlägg, Egoina gör ett fantstiskt jobb, som nu även uppmärksammas i annan media än bloggar. Tidningar och radio. Jag tycker det är helt fantastiskt att alla visar sådan extrem uppskattning till det hon gör, hon förtjänar verkligen det!

Annars har det varit helt sjukt bra väder här i Falköping idag! Suttit ute i solen massor och bara njutit. Känns som om man får ta vara på tiden, imorgon bär det av norrut och där verkar det inte vara riktigt lika trevligt. Jag ska i alla fall försöka packa ner så mycket sol och värme jag bara kan!

För övrigt så tycker jag inte att ni ska glömma bort sista chansen på dessa smycken! Det börjar verkligen dra ihop sig nu och fler och fler smycken försvinner hela tiden, så passa på!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Liie

jag har skickat enkätgrejen till dig, igår eller tidigare idag jag minns inte :p

2011-05-31 @ 19:57:53
URL: http://liie.se
Postat av: Anonym

sv; haha ja, men jag kollar inte 24/7 ;) mohahah men, jag blev besviken faktiskt... men vafan det va ju frågor jag inte ens hört något om ju xD fan, att man missade början :P haha ( men de va ju bättre o vara som jag.. inte så nördigt ;) hih nejdå :P<3

2011-06-05 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild