Dag 6: En låt som påminner om min nuvarande bästa vän

Den här var riktigt svår. Det är den jag har behövt fundera absolut mest på. Jag anser inte direkt att jag har någon bästa vän just nu och det trivs jag ganska bra med. Men den som är närmast att vara min bästa vän måste vara min älskling, min fantastiska, underbara Tobbe. Så är det. Men han har ju redan fått ett inlägg så jag bestämde mig för att istället hylla alla "mina" fina norrlänningar!

Jag tror att ni är många där uppe som inte har en aning om hur galet mycket ni betyder för mig. Ofta saknar jag er så att det gör ont. Ni är så fantastiskt underbara, ni har utan att veta om det gjort otroligt mycket för mig. Jag är rädd för att säga det här då jag är fruktansvärt osäker på hur ni känner för mig. Men många av er älskar jag verkligen. Det gör ont att inte kunna spendera mer tid hos er och att jag aldrig hinner träffa alla när jag väl är där.

Att ha fått komma i kontakt med er är det bästa som har kunnat hända mig, ni har gjort mig till en bättre människa. Tack.

Kanske finns det någon låt som skulle kunna representera er bättre, men idag får det bli Fantasia - ReinXeed i alla fall, den gör mig otroligt glad och bandet är ju faktiskt där ifrån så kopplingen finns, absolut.



- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild