And when the final day has come

Jag har varit sjukt sugen på att spela sims ett tag, och Lisa bloggar ju om det stup i ett så man blir ju inte mindre sugen direkt. Problemet är ju bara det att min dator inte riktigt klarar av det, spelet funkar med det är otroligt segt så då orkar man inte spela.

Men vet ni vad jag kom på? För några år sedan så gjorde de en serie, The Sims Historier, som är anpassade för laptop! Och som den simsnörd jag är så har jag såklart ett av dem spelen. Då tyckte jag att det var riktigt tråkigt, men det kanske funkar bra nu, för att stilla mitt simsbehov.

Så nu har jag avinstallerat mina Sims 3 spel och håller på att installera The Sims Historier från en öde ö! Så får vi se om det funkar...

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild