And there is magic in the air

Jag är typ sjukt glad idag, vet inte riktigt varför, men allt känns bara väldigt bra. Det ser ut att vara riktigt fint väder ute och jag ska snart bege mig bort till affären. Får se vad mer jag gör av dagen, planen var att inte göra någonting, men om någon tycker att jag ska ändra på det så är det bara att höra av sig. Den här helgen befinner jag mig i Falköping om det inte redan framgått.

Jag är typ helt överspeedad just nu. Frågan är bara vad jag skall göra med all denna energi? Jag kanske till och med får gjort något vettigt. Funderar på om jag ska sätta mig och titta på mina pärlor, kanske kommer upp någon trevlig idé. Jag vill ju inte lägga dem helt åt sidan bara för att jag sitter och jobbar i silver hela dagarna, meningen är ju att jag ska kombinera, det är ju det som alltid varit mitt mål. Åh, jag känner mig faktiskt ganska kreativ idag, frågan är bara vart jag ska hitta inspirationen?

Miep, det var länge sedan jag var så här glad! Och bara därför så kommer jag kanske dela med mig av några helt underbara planer som med största sannolikhet blir verklighet i höst, många av er vet nog redan från andra håll, men inte alla! Men i så fall så får det bli senare ikväll, håll utkik!

Hoppas ni har en lika fin lördag som jag har!

Vänta! En sak till! Path to Salvation har fått upp lite fina låtar på sin myspace, in och lyssna med er!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Winter

Aw tack för att du länkar! :D

Du är den enda som kommenterat något om låtarna än så länge haha XD



2011-03-05 @ 12:40:55
URL: http://sannnafalk.blogg.se/
Postat av: Liie

ja jag hoppas man tar sig till finland! såg att det finns mycket biljetter kvar, de tycker jag verkar lite konstigt men..



haha nä de va en jobbig kväll den där inventeringskvällen :p drygt att jag har minst en lika lång kväll kvar också!

2011-03-05 @ 16:34:16
URL: http://liie.se
Postat av: Liie

jo de har du ju helt klart rätt i. men tänkte att eftersom de spelar i deras hemland så kanske det tar slut fortare men de kanske inte är alla som vill va med på dvd :)

2011-03-05 @ 16:57:51
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild