All coulors blend to black

Jag märker att bloggen går lite på halvfart just nu. Men det händer inte så mycket i mitt liv och jag skriver ut så mycket känslor i inläggen med låtlistan så jag känner att det bara blir jobbigt att ösa på med ännu mer.

Jag mår av någon anledning otroligt bra just nu, jag trivs fantastiskt bra och jag är så otroligt glad över vilka vägar jag valt att ta i mitt liv. Jag är verkligen riktigt, riktigt nöjd med min val det senaste.

I veckan så ska jag ge mig ut på lite äventyr i alla fall, och jag hoppas verkligen att det blir så kul som jag tror att det skall bli! Ni lär få veta senare i veckan..

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild