Tomorrow, in the palm of my hands

Det blir aldrig av att jag skriver något på bloggen när jag inte har några riktiga vardagsrutiner, av någon anledning. Sjukt tråkigt måste jag säga, mest för min egen skull. Det jag älskar med bloggen är ju att kunna gå tillbaka i arkivet och se vad man har gjort, tänkt och känt. Och när jag inte bloggar så blir det stora hål i det arkivet. Vilket är synd, för det händer ofta mest de perioder jag inte bloggar. Inte lär det bli bättre nu heller. I eftermiddag åker jag till Borås och blir där några dagar, sen blir det Finland och efter det så spenderar jag resten av sommaren i Boden. Än har jag inte fastställt något datum för när jag åker därifrån så om ni har någon idé om vart jag borde vara i början på augusti så får ni höra av er så fort som möjligt, innan jag bokar tågbiljett.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Zizziee

Den 5:e Augusti borde du nog vara här ! (:

2011-06-29 @ 14:11:17
URL: http://zizziee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild