We must behold the things we see

Känns mycket bra att vara tillbaka på hantverk faktiskt. Ska bli mycket spännande att få komma in lite mer i den här klassens intriger i år också, haha, alltså på riktigt. När det är så få personer med så olika och extrema personligheter på så liten yta så vet man aldrig vad som kommer hända. Det är fantastiskt.

De nya ettorna är bara sex stycken! Sjukt, tänk om någon hoppar av? Det blir ju inga kvar då och jag har redan mina misstankar, hur kan man låta bli? De verkade i alla fall ganska trevliga men det är bara en av dem som har lägenhet, de andra pendlar!

Haha, så! Nu ska jag sluta skvallra. Istället ska jag göra klart min matplanering, skriva ihop en inköpslista och ge mig iväg till affären. Senare så hade jag tänkt göra ett litet inlägg om mitt projektarbete, vi får se hur det går med den saken.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Nejdå, rent logiskt är det ju väldigt svårt att förstå. Nu har det bara varit så jävla krångligt och komplicerat och allt har verkligen utvecklats så oerhört djupt pga många många omständigheter.. Men det är klart. Ingen kan ju läsa någons tankar heller, så det är ju svårt att förklara och få fram sådant där.

2011-08-23 @ 15:36:41
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jo men precis.. svårt att hitta ord! Ja verkligen. Men det är mycket bättre nu ja :) Det var ju som sagt slut i några månader och det tror jag vi båda lärde oss mycket av. Vi kan prata och förstå varandra bättre på ett helt annat sätt nu också!

2011-08-23 @ 15:48:16
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild