It's the start of something new

Välkomna tillbaka!

Kanske är det ni som ska hälsa mig välkommen tillbaka egentligen, jag vet inte. Här är jag i alla fall laddad till tusen och med ny design (tryck F5 om ni inte ser!). Nu ska här bloggas!

Var det så länge sedan ni var här eller minns ni hur den gamla såg ut?



Jag hade den där alldeles för länge, men jag var för lat för att göra något nytt. Men nu är det gjort!

Ni får mer än gärna säga till om ni hittar några fel, för det ser inte alltid likadant ut överallt. Det är något som alltid gör mig vansinnig när jag försöker göra designer. Så jag hoppas att det ska vara rätt i alla webbläsare och så nu.

Är ni sugna på att höra om min sommar och vad jag har för nytt på gång nu eller?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: isa

Tja tja, blev mkt bättre nu när det blev lite bakgrund i bloggen. Men har du tänkt nått på att göra en ny header ? :)

Du har ju massa fina bilder har jag sett på fb. Vill du ha hjälp med redigeringen så kan jag hjälpa dig :)

Älskar när skolstarten närmar sig och alla byter design på bloggarna :D Fräschar upp 1: D

2011-08-22 @ 12:42:21
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild