You're lost in the time

Har nyss varit ner och startat en tvätt, känns som om man faktiskt vill ha lite rena kläder när man skall ut och resa. Så snart!

Innan det så satt jag med Moa och väntade på att någon skulle komma och låsa upp hennes dörr, hon hade lyckats med det jag är livrädd för att göra, låsa in nycklarna. Men det löste sig såklart.

Annars ska jag väl mest se vad som ska fixas och så inför resan idag, se om det är något jag måste iväg och handla. Kul, kul!


Foto: Alexandra Green

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Ser man på, otroligt slarvigt av mig! Dagens låt stod mellan de två låtarna, och i hall hast slarvade jag till det med koderna. Tack för att du är uppmärksam, dettas är nu åtgärdat! ;)

2010-09-27 @ 18:19:18
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se
Postat av: Grodan

snygging :)

2010-09-27 @ 21:24:52
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Pelleemma

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-03-29 @ 18:55:35
URL: http://pelleemma.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild