They who care go under

Varför är typ all musik borta från Spotify? Jag blir så trött!

Igår ville jag lyssna på Leaves' Eyes men det fick jag inte, nu så tänkte jag slå igång Fejd men det gick inte heller så då tänkte jag lyssna på Elis istället men deras musik var också borta! Likadant med Midnattsol. För ett tag sedan märkte jag att Alestorm var borta också, precis som Steelwings album.

Varför!?

Det är ungefär lika irriterande som att The Scarecrow är det enda av Avantasias album som inte finns där, jag förstår inte poängen med det?


Man blir galet sugen på att se Leaves' Eyes live när man tittar på den här videon...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Emma \m/

sv: dom är ju det :( Men detta jag köpte kostade "bara" 500kr.. annars brukar dom ju ligga på 800spänn..

2010-09-02 @ 18:27:11
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild