On these blood stained pages of misery

Jag tycker synd om de andra stackars hantverksettorna som tvingas läsa alla sina lektioner med HR. Jag var vansinnig efter en lektion. Två lektioner med dem i veckan kommer att vara mer än nog! Jag tror inte att någon i den klassen har förmågan att stänga munnen. Om vi till det lägger en lärare som säger ifrån varje gång hon hör någon svära så kan ni förstå kalabaliken. Som tur är handlar det bara om en termin...

Annars sågar jag på och det går bättre och bättre. Imorgon hoppas jag hinna göra klart blomman och i alla fall börja på sågprovet, ett rutnät. Det känns som om det kan gå riktigt bra, så länge jag bara lyckas rita rakt, för då är det inga problem att såga rakt heller. Att följa mina linjer börjar jag bli riktigt bra på nu!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Heyli

har du hört om elias viljanens brutna hand och konsekvenserna av det.. seriöst jag nästan grinar.. :(

2010-09-01 @ 20:23:00
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Amanda <3

jodu madde ... det är gryyymt stört o ha lektioner me dom..ibland.. ibland är dom roliga.. ibland inte.. xD

2010-09-03 @ 14:43:16
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild