I can see you running through the fields of sorrow

Förlåt mina fina läsare för att jag försummar er så. Lär säkert bli likadant på torsdag då det planers en trevlig kväll @ Amandas place. Känns bra! Så kul att något faktiskt börjar hända...

Jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade i alla fall. Idag har An Abstract Illusion spelat in, ska bli riktigt, riktigt kul att få höra!

Annars var dagen rätt seg till en början och det var ett tag då jag kände för att slå ihjäl lite människor, men det gick över sen. Nu börjar det väl bli dags att sova snart också...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

ojoj så kul vi ska ha!!

(hihi du kan ju låna datorn o slänga in nå inlägg om du vill hihi :P

2010-09-22 @ 20:12:16
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild