As far as the eye can see


Imorse hade jag massor av idéer om saker att blogga om, men nu är allt borta. Jag har ingen aning om vad det var jag tänkte. Jag måste bli bättre på att skriva upp sådant.

Idag har väl kanske inte varit den aktivaste dagen i verkstaden direkt, men som sagt, det är svårt på måndagar och fredagar när alla är där. Sen finns det ju ett par stycken som man helst bara vill sparka ut. På bilden var jag i alla fall aktiv och jag  märker faktiskt en skillnad i mina cylindrar nu, känns grymt bra!

Annars idag så har jag sprungit runt och pratat med Syo:n samt rektorn och nu är det i princip helt säkert att jag snart ska lägga in ytterliggare tre lektionstillfällen i mitt schema; italienska steg 3! Så lycklig!

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild