You can't save me now, I have gone too far


En gammal bild där min kamera som vanligt failat, men jag tyckte om resultatet, känslan av att allt snurrar.

Ikväll skall jag åka till Kungälv igen i alla fall. Den här helgen också. Det är ju Kongahälla martna och då får man allt se till att vara där och hjälpa till, kul är det också. Har varit med där så länge jag kan minnas nästa, förutom förra året då jag tyvärr missade.

Det är för övrigt sjukt, anledningen till att jag inte var där förra året var att jag åkte till Tobbe, nästan spontant, över en helg. Det var galet. Första gången jag var i Boden, första gången jag var längre norr ut än Östersund. Att det inte har gått mer än ett år känns så fruktansvärt orimligt. Det känns som om de delarna av Sverige och människorna där alltid har varit en del av mig. Idag betyder det så otroligt mycket att det knappt finns ord.

Tänkte att jag ska skriva lite mer om det där senare, om tider, Norrland och att det känns allmänt galet typ. Jag hoppas på att få upp det under helgen, men lovar inget.

För övrigt, jag vaknade klockan tre idag med, men istället för att ligga och försöka somna om utan att lyckas så gick jag upp och diskade. Det tyckte jag var effektivt och ett bra sätt att utnyttja den extra vakna tiden.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Grodan

Hoppas du har en grym helg tjejen!

2010-10-09 @ 11:54:21
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild