We create the world around us, God is every living soul



Silverkors, själva korset är ca. 3 cm

Om någon är intresserad så kan jag polera upp detta lite till, köpa ut och sälja. Annars kommer det att skrotas då jag själv inte har något intresse av att behålla det.

Sålt.

Sådär! Första uppgiften i silver klar! Ett vanligt, enkelt kors. Men helt enkelt är det inte att göra då man måste se till att alla delar blir jämna och raka. Nu håller jag på med ett till kors, från egna idéer och en så kallad stavkedja. Bilder kommer när det blir klart!

Känns väldigt kul att äntligen få börja i silver, lite segt att sitta och traggla med mässing. Nu känner man att man faktiskt kan göra något och små idéer börjar växa fram i huvudet. Underbart!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

ÅÅh, vad härligt.. Avis!!!

hihi Mamma tkr synd om Anton.. hon ba, jag tkr synd om honom, du krossar hans hjärta.. synd att du inte är kär, han va ju så trevlig..

höhö... xD mammor är fan som dom e ibland xD

2010-10-19 @ 18:26:53
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/
Postat av: Amanda <3

sv; meh :O hahah ja, allt sånt är väl sött.. men är alla mot mig nu eller xD :O

2010-10-19 @ 19:00:01
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild