Love means nothing to me without blinking an eye

Sitter på tåget. Lär bli mycket av det de kommande helgerna. Jag ska åka tåg varje helg fram till första helgen i december, då ska jag åka bil till Stockholm istället. Massa resande blir det och inte en lugn stund mer än de timmar som skall spenderas på tågen.

Jag har för övrigt konstaterat att när jag ska åka till Boden på lördag så kommer tåget att få stå stilla en extra timme mitt i natten. Man ska ju ställa tillbaka klockan den natten och tåget går och kommer fram vanlig tid och de måste ju göra av den extra timmen någonstans? Känns inte så värt, men det finns väl inte så mycket att göra åt den saken. Bara att leva med.

De flesta människor skulle väl bli galna av vetskapen att de ska spendera så sjukt mycket tid på tåg som jag ska. Men jag tycker bara det känns bra, som jag sagt många gånger tidigare, jag älskar att åka tåg! Så sjukt mysigt...

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild