I'm growing cold, and the night is yet to come

Jag skulle ha städat idag, men så blev det inte. Har i alla fall tvättid imorgon så då lär det ju bli något gjort i alla fall. Men jag har varit så galet trött idag så jag trodde nästan jag skulle somna över gaslågan när jag lödde tidigare i skolan. Det hade inte varit roligt. Men allt som folk har sagt idag har bara gått rakt igenom tror jag, ingenting har fastnat.

Beror väl på att jag sov så fruktansvärt dåligt, vaknade till varannan sekund kändes det som och vände och vred på mig hela tiden. Allting kändes bara jättefel. Jag tror inte att jag är gjord för att sova själv. Jag sover alltid så sjukt mycket bättre när jag har min älskling tätt intill.



Random bild på fatet med kanel och nejlikor som mamma inrett mitt rum med. Vad bilden har med det här inlägget att göra vet jag inte, men bilder är ju alltid trevligt, eller?

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild