But something came between us



Måste säga att det har varit riktigt skönt att veta att bloggen har skött sig själv under helgen. Snart, ikväll eller imorgon, tänkte jag lägga upp lite bilder och skriva lite om min knyppling som jag började med igår.

Annars vet jag inte riktigt vad som är på gång. Har en del smycken som är på gång att säljas också, mycket trevligt! På tal om smyckena så har jag lite idéer när det gäller det som jag verkligen hoppas på, men det är så osäkert så det blir det inte ett ord om innan jag vet mer. Men om jag lyckas så kan det vara något stort på gång. 

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Satanja

Ännu en rockblogg! Fan vad jag har tur idag då...! :D Keei it up! btw, kika in i min blogg. tror du hade gillat den :) är nämligen rockfotograf och har plåtat allt från små osignade lokala band till några av världens största rocklegender. Bilder och backstageskvaller dyker upp titt som tätt varvat med mitt liv och lite foto, musik och stil... check it out och lägg till mig i bloglovin om det passar damen! ;) Kram!

2010-11-14 @ 20:16:17
URL: http://satanja.se
Postat av: Satanja

sv: hmm jaa det kan du mycket väl ha gjort... hette Mjauy där först, bytte sedan till Satanja. Är det något du känner igen?

2010-11-14 @ 20:57:36
URL: http://satanja.se
Postat av: Satanja

sv: vad kul :) då kanske jag har en ny bevakare nu då? ;)

2010-11-14 @ 21:16:00
URL: http://satanja.se
Postat av: FINI

fin hår du har..

2010-11-16 @ 11:24:59
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild