There is no way out of here

Gah, jag ligger flera år efter i bloggvärlden och jag tycks aldrig komma närmare. Jag hinner inte med. Kan ni inte ta en bloggpaus ett tag allihopa? Nej, men seriöst det är helt sjukt mycket inlägg!

Annars så är det onödigt mycket i skolan just nu, inte kul, inte kul...men det är man väl inte ensam om att ha.

Dessutom har värmen äntligen fått för sig att komma efter mig söder ut i landet! Så jävla skönt! Så nu blir det till att slå upp italienskaböckerna på balkongen och drömma sig bort till Milanos gator som jag ska vandra på i höst! Fan va underbart!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

naw, vad söt du är :) well. läs bara det som verkar absolut mest intressant :D haha!

2010-05-19 @ 16:28:44
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Heyli

ooh gissar på att det är milano 30 september som gäller, eller? ;)

2010-05-19 @ 21:48:17
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Aleksanderamalie

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-05-10 @ 13:50:11
URL: http://aleksanderamalie.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild