Nowhere to be found

Väldigt seg dag idag, det har hänt ungefär ingenting, tråkigt! Sen är jag bara allmänt irriterad på att jag missade talen på svenskan idag, var några där som jag verkligen hade velat höra...menmen, man kan inte få allt.

Imorgon har jag en lektion och sen bär det av till Falköping för att kolla på lägenheter! Jag är så sjukt spänd! Vi ska kolla på två stycken och en av dem kommer jag bo i till hösten, sjukt! Men det känns så jävla bra, jag har längtat efter att få flytta hemifrån så länge. Tack alla som stöttade mig och såg till att jag fattade beslutet om att byta, jag är så otroligt glad för det!

Nu känns det som om mitt liv börjar komma igång på riktigt!


Foto: Alexandra Green

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

ÅH så fin bild! snygging :)



sv: ja det är sant, himla sött är det ju... kanske borde testa då.



åh, ja jag är då verkligen en som kämpar... haha. men kan man det väl så tycker man ju det är himla enkelt. tillsut lossnar det även för mig och då känns det rätt lätt tillslut :) men tar ju sin tid.

2010-05-25 @ 22:51:49
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: nej, that's true!



verkligen... hoppas verkligen verkligen verkligen att jag klarar matte B nu. missade nationella och har ett prov förutom det kvar.

2010-05-25 @ 22:59:57
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild