There's nowhere I can hide

Jag vet att jag utlovade ett musiktips, men jag tror faktiskt inte att jag orkar skriva ihop något nu. Och det känns inte värt att slänga ihop något bara för att. Så det får bli imorgon istället. Den som väntar på något gott...

I övrigt händer det väl inte så mycket, jag känner mig nog på lite bättre humör just för minuten, men det lär dala igen och jag tror väl inte att humöret är på topp imorgon. Det finns dock inte så mycket annat att göra än att bita ihop. Har i alla fall börjat trassla mig ur en del jobbigt, så jag tänkte att jag ska försöka fixa bort lite till nu. Så kanske allt kan gå lite lättare månaderna fram till sommaren, sen jävlar kommer min tid. Jag är så sjukt säker nu, det här kan inte bli fel.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Oja <3

mhm! verkligen..

2010-03-08 @ 22:55:09
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY : metal : sleaze : rock

sv: håller med<3

2010-03-08 @ 23:22:46
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild