Bound to kill the spark

Söndag. Hum.

Känns inte kul, är inte ett dugg peppad inför en ny skolvecka. Men det är väl bara att bita ihop antar jag.

Blev en trevlig kväll hos Zizziee igår i alla fall med massa god mat, melodifestivalen och allmänt tjejsnack. Typ.

Och nu måste jag börja plugga företagsekonomi strax, känner mig inte särskilt taggad, men det är ju något jag verkligen vill lära mig så det borde inte vara så svårt och jobbigt egentligen.

Sen blev jag värsta sugen på att slänga ihop en kladdkaka också, men vi får se hur det blir med den saken. Väldigt knepigt egentligen för kladdkaka är något jag aldrig riktigt har fattat varför det är så stor hysteri runt. Helt ärligt, jag tror aldrig att jag fakiskt har bakat en kladdkaka. Jag har alltid hållt mig till mina kladdkaksmuffins då det brukar kännas så mycket mer värt. Men vi får väl se, känner jag mig själv rätt så blir det ingenting...

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild