About the dreams I have

Underbar jävla helg <3

Massa grym musik, fantastisk stämning och för att göra det hela ännu bättre underbart sällskap!

Det går inte att beskriva med ord hur viktigt sånt här är för mig, hur underbart det är att få vara helt lycklig en stund, komma bort från verkligheten ett par dagar. Att träffa människor som inte har en aning om hur jag förväntas vara, eller som till och med förväntar sig att jag ska vara på ett helt annat sätt än vad jag är van vid. Det är magiskt.

Den här helgen har väckt sjukt mycket mysiga tankar och jag är så otroligt tacksam för att jag fått uppleva det här. Mycket av det känns långt bort men är inom en överskådlig relativt nära framtid, annat är bara rena drömmar.

Nej, det blev inte så mycket om musiken nu, men jag sa redan innan att det inte var det som drog mig mest. Självklart var det fantastiskt och det känns helt jävla galet att jag har sett band som Lamb of God live, det var sjukt! Men den här helgen har varit så mycket mer för mig, det går inte att beskriva.

Jag ville aldrig att den skulle ta slut...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: SANIBO

håller med dig, helt jävla underbar helg :) bra att du drog hit! det är så underbart att träffa massa folk med samma jävla intresse och bara leva.

2010-03-08 @ 20:32:21
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild