...and I've got nothing to say

Hej sämst uppdatering den här helgen. Ingen annan ursäkt än att jag helt enkelt inte har känt för det har jag heller. Illa, illa...men ni ska väl inte sitta vid datorn i vilket fall när det är sommar och underbart väder! Så det bör väl inte göra någon större skillnad hoppas jag?

Om helgen finns inte jättemycket att säga, lördagen spenderades på Borås djurpark, trevligt, men annars har det inte hänt så mycket alls. Och imorgon blir det Götborg med finaste Nv08d och en massa trevliga och spännande aktiviteter som våra lärare drar med oss på. Känns sjukt att detta blir min sista vecka med dem! Helt galet, men jag är så nöjd!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Annely

SV: Ja precis, jag såg dom för några år sedan i Haparanda, och dom är verkligen sjukt bra live!

2010-06-07 @ 19:42:17
URL: http://chaosofannely.bloggplatsen.se
Postat av: Emma \m/

sv: yaaaaaaaaaaaaaaay :D:D haha..

2010-06-08 @ 13:28:50
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild