I'm alive

Jodå, jag lever. Jag bara orkar inte sitta vid datorn och bloggen, det lockar inte riktigt. Vi får se när det blir av att jag börjar skriva igen. Blir säkert lite inlägg till under sommaren men riktigt lär det väl bli först i höst och då jävlar ska det hända grejer, det lovar jag!

Såg att jag hade fått en kommentar om att Epica ska spela i Göteborg i höst och det lät ju riktigt trevligt men jag tänker verkligen inte närvara då det är precis i samband med att jag drar till Milano med min älskling och ser Sonata Arctica när de spelar in sin live-DVD! Lätt mer värt!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Nu har just DU en chans att bli dagens blogg! Kom igen, det tar bara några sekunder att skriva "jag är med" och sen kanske du får ta del av mina 400 unika besökare! :)

Ju fler kommentarer, desto större chans att vinna! :D Tveka inte!!

Kraam och LYCKA TILL!

2010-07-18 @ 14:29:02
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild