Wasted Saints



Jag och Cara snurrar runt inne på Rocks i Nordstan med alla de typer av ångest som en skivaffär alltid för med sig. Först är det den stora frågan om pengar och sen är det frågan om vad...jag älskar det. Men plötsligt händer det; jag får syn på något mycket spännande längst ner i hörnet. Ett gäng demos och en liten lapp med en text som bad om att man skulle köpa demon och kolla in bandet Wasted Saints om man gillade band som Guns N' RosesMötley Crüe och Skid Row.

Jag måste ju villigt erkänna att tyvärr inte lyssnar särskilt mycket på något av ovan nämnda band (på grund av att jag helt enkelt inte haft tid) men jag kunde ju inte låta bli att bli sjukt nyfiken. Nya band på väg in på marknaden är alltid spännande. Jag har ju dock inte ekonomin att lägga pengar på något som jag inte vet att jag gillar, tyvärr. Men, jag har ju Cara som lätt får infall och spenderar lite pengar på random saker så deras demo följde med oss hem och har gått varm här under kvällen.

Wasted Saints, det låter riktigt bra och jag börjar bli väldigt kär i rösten! Underbart! Som sagt alltid kul med lite nya band som dyker upp och jag hoppas att vi kommer att få höra mer av dem i framtiden.

Så nu är det ju bara för er att kolla upp dem!
Wasted Saints, här!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Cara

klart man spenderar pengar när man vill eftersom de inte är ens egna!! desutom var de värt det!! de är verkligen bra :)



sv: ja vi kan ju hoppas fast det är ju ett tag ditt...

2010-01-05 @ 13:37:05
URL: http://carariddle.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

åh, får väl spana in em då ;o



sv. haha ja visst blev man?! :D

2010-01-05 @ 15:11:06
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild