Maybe one more wrong will make it all right

Det här inlägget borde nog egentligen inte publiceras, det lär bli alldeles för personligt. Men jag vill trots det skriva det.

Igår, idag kanske, imorse till och med. Jag vet inte varför det blev så. Jag var så sjukt rädd, du förstår inte. Även om det känns sjukt mycket bättre nu, efter allt, så är jag fortfarande rädd. Förlåt, men det är så mycket gammalt som sitter kvar hos mig. Så mycket tankar jag har haft om vem du är.
Jag vet inte varför jag skriver detta här och jag tror egentligen att du tycker det är jättefel att jag gör det. Men det är jag. Den här bloggen är jag. Det är en del av mig och den följer med.
Jag tänker aldrig publicera något här som kan bli för fel. Men det här måste jag få ur mig, här, jag tror det är en del i min process. Jag hoppas bara att du inte tar det på fel sätt. För jag är fortfarande precis lika lycklig som jag var halv sex imorse.
För jag vill verkligen att det här ska fungera, mer än allt annat. Även om jag har tvivlat så mycket så har det hela tiden, ja...sen i somras, funnits en liten känsla inom mig som bara blir större och större. En känsla av att detta är meningen, att det ska bli såhär, att det blir bra, att det här är den vändning jag behöver just nu.
Du betyder så otroligt mycket för mig!
Och jag saknar dig så det gör ont i hela kroppen!

38 dagar...

När vi räknade på alla gånger, dagar, veckor och månader under våren. Det kändes så bra, jag kan fortfarande inte förstå hur det kan bli så ofta. Bara tanken på det får mig att le och känna mig otroligt lycklig.

Jag tycker om dig så galet mycket verkligen!

Du måste säga till om du vill att jag ska ta bort det här...

- Madeleine 

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj ;)

Fin Blogg :'D

Kika gärna in på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Följa mej bloglovin '? :'D Iaf Tack o Hej :D

2010-01-07 @ 01:14:00
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Wow! Grymt härlig blogg! :D

2010-01-07 @ 11:45:07
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-07 @ 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild