You tell me what you'd do if you were me but you are you and I am I



Smyckemässan i Köpenhamn igår. Att skriva det här inlägget är lite som det var att vara där, man vet inte vart man ska börja, vad man ska titta eller fokusera på. Det finns så otroligt mycket! Det fanns olika typer av smycken, askar, guld, silver, pärlor, stenar, kedjor, verktyg och allt vad du kan tänka dig som på något sätt kan kopplas till smycken. Fick höra att de till och med visade upp olika typer av larm som man kan i t.ex. en butik, men det missade jag.

Det var ren lycka att gå omkring där och titta på alla vackra saker, man blir så tagen. Och sen kommer man på att en dag, en dag kanske det är jag som står där och ställer ut mina smycken. Då blir det nästan för mycket.

Det var riktigt, riktigt kul att vara där i alla fall. Allt det här känns väldigt rätt och på måndag ska vi äntligen få börja jobba själva!

- Madeleine 

Kommentarer
Postat av: Johnkjersti

I kinda like it. Thanks!

2010-12-17 @ 13:16:25
URL: http://johnkjersti.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild