Snakes are leading me through the desert

Första morgonen och det känns faktiskt jättebra, börjar nästan känna mig lite hemma här. Ih, det är så kul!

Idag ska jag väl packa upp lite till så att jag slipper leka hinderbana här inne, haha, nej så farligt är det väl inte riktigt. Sen tänkte jag ge mig ut på en lång promenad för att försöka lära mig att hitta och för att få lite koll på vart jag ska vara imorgon. För jag får panik om jag inte har koll på vad som händer runt mig eller vet hur saker fungerar, det är jättejobbigt. Men det tror jag löser sig, det är ett större problem med hur jag ska lära mig hitta...för jag har världens sämsta lokalsinne. Jag kan seriöst gå vilse i Nordstan i Göteborg, om jag går in i en gång och sen vänder och går tillbaka så har jag ingen aning om vart jag kom ifrån från början, speciellt inte om jag har varit inne i någon affär på vägen. Så om ni inte hör mer från mig idag så har jag bara gått vilse i Falköping...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Åh, det ska säkert inte bli något problem för dig att hitta :) kul att du flyttat in nu! känns jättebra förstår jag.



sv: it really is :D jaa, vad härligt! är det verkligen.

2010-08-23 @ 14:26:32
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild