Out in the rain you can break me and take me away on wings of fury

Håret är färgat och nu återstår det bara att packa ner det sista, bland annat alla pärlor. Ser så mycket fram emot att packa upp dem igen, är enormt sugen på att vara kreativ just nu. Det riktigt kliar i fingrarna.

Imorgon flyttar jag till Falköping! Det är så galet, jag har fortfarande inte riktigt fattat tror jag. Ska dessutom ta tåget upp imorgon, jag och mamma kände att vi ville ha med min bror som bärhjälp och baksätet i bilen måste vara fält annars får vi inte plats med alla saker. Så de sparkade helt enkelt ut mig ur bilen, haha. Men det gör ingenting, jag älskar att åka tåg! Dessutom får jag prova på att gå från stationen upp till lägenheten och det är alltid bra att veta ungefär hur lång tid det tar.

Men nu ska jag drömma om att åka till Fulda, Tyskland den 18 december samtidigt som jag packar. Under tiden kan ni få fundera på vad jag vill dit och göra...någon gissning?

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Gud så roligt! Riktigt glad för din skull :)



sv: oh, har du sims 3 eller? :D

2010-08-21 @ 19:38:25
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Ah okej :) ja det kan säkert funka det!

2010-08-21 @ 22:31:43
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild