Don't you remember?

Jag är mer än nöjd. Vad jag kan minnas så har de verkligen lyckats med att göra Fångarna på fortet igen. Jag hittade verkligen ingenting som jag tyckte var fel eller som inte stämde. Det är fortfarande samma program och jag är så glad för det! Nu väntar jag bara på bloggtjejernas medverkan, men vad jag har förstått så kommer det ta ett bra tag innan de ska vara med. Jag lär väl märka, för jag kommer sitta klistrad varje avsnitt och nästa går imorgon kväll!

Nu ska jag hoppa in i duschen, imorgon börjar skolan och ni skulle bara veta hur taggad jag är, det går inte att beskriva!

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild