But now it's over, the moment is gone

Vad ska jag säga? Jag känner mig väldigt vuxen tillsammans med de små 94:orna. Men det var jag ju beredd på. Verkar dock inte som om jag kommer att läsa så mycket med dem i vilket fall, jag kommer antagligen inte ens att sitta i samma verkstad som dem utan kommer antagligen att få sitta med tvåorna, som jag nog kommer att läsa en del lektioner med ockå samt ta studenten tillsammans med! Ja, precis, det kommer att räcka gott och väl att jag är där två år, som det  verkar nu, och det känns väldigt bra! Speciellt eftersom jag vet att jag lätt blir rastlös och vill komma vidare, träffa nya människor och så där. Men det här kommer att bli jättebra!

Jag fick även bekräftat det som jag misstänkt, på torsdag kommer vi att göra en resa till Köpenhamn över dagen för att gå på en smyckemässa! Det ska bli riktigt kul och ja, det här är bara så fantastiskt, jag älskar det här! Jag har hittat min grej nu och då har vi inte ens börjat än!

Galet, galet, galet!

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Emma \m/

fan vad nice att åka till köpenhamn :D

2010-08-24 @ 14:57:14
URL: http://emmasv.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah kan tänka mig att du hatade oss första dagarna xD hahah ringde Tobbe o ba.. My goood!!!haha

2011-06-04 @ 22:36:13
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild