At stars unborn all has begun

Jag hade egentligen tänkt visa hur mitt schema ser ut för tillfället, men det vara bara den här veckan som låg upp på nätet och den är ju lite halv så det blev inte lika kul. Därför får jag väl helt enkelt göra det på det ännu tråkigare sättet och berätta för er hur det ligger till. Även om ni nog inte vill veta. Måndagar och fredagar har jag schemalagd tid i verkstaden mellan 8.00 och 15.20 och i den tiden ligger alla hantverkskurser inbakade. Smidigt!

I övrigt har jag just nu bara en kurs på mitt schema som jag ska läsa; Datorkunskap. Det lär ju inte vara särskilt ansträngande direkt. Den ligger på onsdagar mellan 14.10 - 15.20 och på torsdagar mellan 12.25 och 13.30. That's it!

Eller ja, inte riktigt. Det lär antagligen komma in lite andra kurser också, mycket möjligt att det blir Bild och form. Kanske jag kan tenta av Samhällskunskap, religion och historia också, har ju läst det mesta i de kurserna redan. Sen är det ju också så att om jag ska läsa det på två år så måste jag försöka läsa in all hantverksteknik också, så tom tid på schemat betyder inte "gå hem och sov", jag lär spendera så mycket tid i verkstaden som det bara är möjligt. För jag ska fan bli bäst på det här! Men det kommet nog att ligga mycket på mitt eget ansvar att se till att vara där och få gjort de saker jag ska hinna göra.

Det här ska bli så kul! Jag vill bara komma igång nu! Men först; Smyckemässa i Köpenhamn imorgon!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Zizziee

Om jag tar med mej B&J och sushi, när får jag komma och hälsa på dej då ? :D



Btw så pratade jag med Jörgen idag, han skulle mejla allt till dej ..<3

2010-08-25 @ 16:51:23
URL: http://zizziee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild