There's a feeling you can't deny

Inspiration = noll idag, verkligen. Sjukt seg dag. Vaknade hos Cara imorse och vi gjorde i princip ingenting, försökte vara sociala med hennes små kusiner en liten stund i alla fall. Sen körde jag typ hela vägen hem, jag trodde jag skulle dö lite smått där, men det gick faktiskt jättebra.

Nu känner jag mig inte alls peppad inför en vecka med i princip bara matte och fysik som sedan toppas med nationellt prov i svenska B på fredag - uppsatsskrivning i fem timmar. Känns i alla fall lite bättre att man är ledig på tisdag och sen tänkte jag försöka prata med mina lärare så att jag kan gå hem direkt efter företagsekonomin på onsdag, för jag vet verkligen inte vad jag ska göra i skolan hela onsdagen. Matte D har jag ju hoppat av i och med att jag ska byta alltså ska jag inte göra prov i det som resten av min klass och sen på eftermiddagen har vi historia och den kursen kommer jag inte heller att avsluta så det känns lite onödigt att vara där. Men det löser sig nog. Jag längtar till i höst ska ni veta!

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild