Katana

Ni läser väl Susannas blogg? Gör ni det så hoppas jag att jag inte behöver presentera er allt för mycket för Katana, gör ni inte det så kan jag berätta att hon spelar i bandet Katana som igår vann svenska Wacken Metal Battle och alltså kommer att få spela på Wacken Open Air i sommar!

Lite kul info kan vara att jag har försökt få chansen att se dem på någon av alla deras spelningar här i Göteborg ett tag nu, men det blir aldrig av då de alltid spelar på ställen med 18 årsgräns. Så när det blev klart att de var en av finalisterna och hade chans att få spela på Wacken så skämtade jag lite löst om att det kanske krävs att vi tar oss hela vägen till Tyskland för att jag ska få se dem. Och nu verkar det som att så är fallet, så nu är det väl bara för mig att se till att det verkligen blir av att jag tar mig dit också för jag kan ju inte missa min första chans till att se Katana live.

Nu tycker jag i alla fall att det är dags att ni klickar er in på deras Myspace, HÄR, och lyssnar på detta underbara band från Göteborg!

Hoppas det är lugnt att jag lånar bilden lite.. (A)

- Madeleine

 


Kommentarer
Postat av: Miranda Hårdrock

2010-04-13 @ 09:13:55
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Miranda Hårdrock

Oj, haha. Råkade klicka innan jag hann skriva något. Men hur som helst, STORT grattis till dem!

2010-04-13 @ 09:14:28
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Susanna

Åh, vad kul att du uppmärksammade det :) Kände att min läsarstatistik sköt i höjden igår tack vare dig och Aerime!

2010-04-13 @ 11:01:23
URL: http://soulcollector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild