For the rumors that she had heard

Jag vet inte vad det är med mig ikväll. Jag är på jätteskumt humör. Jag känner inte för att göra någonting samtidigt som jag känner mig jättesocial och bara vill typ träffa massa nya människor och jag vet inte vad. Väldigt frustrerande är det i alla fall eftersom jag fortfarande känner mig så låst här. Jag vill bara att det ska bli sommar nu så att jag får komma härifrån och bli fri, fan vad jag längtar!

Annars fick jag ett infall under veckan och nu sitter jag och läser första boken i Sagan om Isfolket igen, tveksamt om jag orkar ta mig igenom alla 47 dock. Men den serien är så fruktansvärt bra!

Snart kommer det ett inlägg om ett band också. Ett band som nog är väldigt lyckliga idag och som jag tror och hoppas att de flesta av er med lite koll i metalbloggvärlden har ordning på ;) Håll utkik!

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vill också ha sommar nu!:)

Åh Sagan om isfolket<3 det är en riktigt bra serie, däremot har jag inte hittat så många fler som läst den så det var roligt att se att det inte bara är jag som läst den;)

2010-04-11 @ 22:33:53
URL: http://linneaburman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild