Don't let the moment pass you by

Ojojoj, jag är farligt nöjd med den där texten! Och det gick alldeles för fort. Innan det gått två timmar var jag helt klar och hade läst igenom min text så många gånger att jag var på väg att skapa fel som inte fanns där från början. Det blev en krönika om nätdejting som jag personligen tyckte blev riktigt vass. Nu är det bara att hoppas på det bästa!

Så då fick man i princip hela dagen ledig istället, lär väl bli lite pluggande i alla fall. Sen ska jag förbereda lite inför dagen hos en silversmed imorgon, det kommet bli riktigt kul!

Men först ska jag hitta något att äta..

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: men vad roligt att höra ;D haha!

2010-04-23 @ 16:00:40
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Linn-Lay

hej allt bra med dig idag då?:D

2010-04-23 @ 17:43:12
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild