But soon it's over and I return to dust

Ojojoj, jag minns inte sist jag faktiskt pluggade när jag sa att jag skulle göra det. Jag minns inte sist jag pluggade över huvud taget. Jag har ingen aning om vad det är men någonting har verkligen påverkat mig det senaste. Och lite förhoppningar har jag om att det beror på det faktum att jag helt enkelt har börjat äta och sova relativt vettigt. Jag har så mycket energi! Nu ska jag bara lära mig att ta vara på den också...

Jag har i alla fall pluggat italienska och jag är så inspirerad till det igen, jag vill lära mig allt, allt, allt! Och det känns så hemskt att jag antagligen kommer tappa bort det mesta eftersom jag inte lär plugga det mer efter den här terminen. Jag måste nog hitta något sätt att hålla igång mina kunskaper...och om inte annat så har jag ju i alla fall en resa till Milano att se fram emot i höst!


Milano 2006, alldeles för länge sedan!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

sv: Aha, ja det är mycket möjligt att det är ett vanligare uttryck bland mindre barn. Undrar varför, men jag tycker oavsett att det är ett ganska kul ord :)



Vad hittar du på ikväll? ^

2010-04-21 @ 19:02:02
URL: http://chiliad.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: aw! äh vafan, den ser då ut att sitta bra :D



Ja okej, är säkert många som gör det. Har då slutat skriva dessa nyheter i princip... Berör det mig nog mycket får jag reda på det i alla fall. De här bloggarna behöver ju inte ens gilla bandet det snackas om, de ska vara först med NYHETEN, så är det bara! uhm, om du fattar...

2010-04-21 @ 19:19:05
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Ja, jag kan då verkligen inte släppa det idag märker jag! haha. Jo det är tur det. Man hoppas att folk ser det :) Vad som är äkta och inte.

2010-04-21 @ 19:49:16
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :) Klicka:

http://angeliiicaaaa.blogg.se/2010/april/tavling-nr-14.html#comment

2010-04-21 @ 20:31:52
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild